MS OneDrive for Business – Εγκατάσταση σε MAC OSX

Sign in Wizard

Το OneDrive for Business της Microsoft μετά απο πολύ καιρό ήρθε και για τους χρήστες MAC το OneDrive . Τις οδηγίες μπορείτε να τις βρείτε στον σύνδεσμο Get started with the OneDrive for Business Next Generation Sync Client on Mac OS X ή να διαβάσετε μια περίληψη συνεχίζοντας σε αυτό το άρθρο.

Κατεβάστε το OneDrive από το Apple Store πατώντας εδώ.

Τρόπος 1: Αν δεν το έχουμε συνδέσει ήδη με έναν λογαριασμό

Αν δεν έχουμε συνδέσει ήδη κάποιον λογαριασμό τότε τρέχουμε τις παρακάτω εντολές στο Terminal.

  1. Πληκτρολογήστε την παρακάτω εντολή και πατήστε Return.defaults write com.microsoft.OneDrive-mac DefaultToBusinessFRE -bool True
  2. Πληκτρολογήστε την παρακάτω εντολή και πατήστε Return.defaults write com.microsoft.OneDrive-mac EnableAddAccounts -bool True
  3. Ξεκινήστε το OneDrive πατώντας cmd+Space για να ξεκινήστε το Spotlight και γράψτε OneDrive

Την 1η φορά που θα ξεκινήσει το OneDrive απλά κάντε Sign in με τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

Τρόπος 2: Αν έχουμε ήδη συνδέσει ένα προσωπικό μας λογαριασμό στο OneDrive.

  1. Κάντε αριστερό κλικ στο εικονίδιο Cloud του OneDrive στην Μπάρα των Μενού και επιλέξτε Τερματισμό (Quit)
  2. Ανοίξτε το παράθυρο Terminal και πληκτρολογήστεdefaults write com.microsoft.OneDrive-mac EnableAddAccounts -bool True
  3. Κάντε αριστερό κλικ στο εικονίδιο Cloud του OneDrive και επιλέξτε Επιλογές (Preferences).OneDrive for Business Preferences
  4. Κάντε κλικ στην καρτέλα Account. Στην ενότητα Add Account επιλέξτε Add a Business Account για να ξεκινήσετε το Welcome Wizard.
    Account OneDrive
  5. Κάντε Sign in με τα στοιχεία σας.
    Sign in Wizard

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *